Mijn favorieten

Werkwijze

. Vrijblijvende waardebepaling
Je hebt verhuisplannen en je wilt een makelaar inschakelen. Wat je dan het beste kunt doen, is verschillende makelaars uitnodigen voor een vrijblijvende waardebepaling. Zo heb je het beste vergelijkingsmateriaal en kun je het beste tot de juiste beslissing komen. Om uiteindelijk de opdracht aan die ene uitgekozen makelaar te geven is een beslissing die je maakt op basis van gevoel. Je moet niet alleen vertrouwen hebben in de aanpak, de kosten moeten in verhouding zijn, de vraagprijs moet in de buurt komen en het belangrijkste is dat je vertrouwen hebt dat die makelaar jouw huis succesvol gaat verkopen.
 
Tijdens een vrijblijvende waardebepaling vertellen wij je wie wij zijn, hoe het verkoopproces in zijn werk gaat, geven wij een waarde van je huis af, vragen wij naar je behoeften tijdens een eventuele verkoop en laten wij je onze verschillende en uitgebreide presentatiemogelijkheden zien. Op basis van deze vrijblijvende waardebepaling sturen wij een offerte waarin alles nog een keer kort en bondig wordt uitgelegd. Wij geven aan wat de Unique Selling Points van je huis zijn en wat de te verwachten opbrengst van het huis zal zijn.  Indien je een keuze voor een makelaar hebt gemaakt, kan er echt begonnen worden aan het verkoopproces!


2. Je huis “verkoop-klaar” maken
Samen met ons gaan wij je huis “verkoop-klaar” maken. Wij geven je de nodige tips voor een betere presentatie van je huis en maken duidelijke afspraken. Zo weet je waar je aan toe bent en kun je rekenen op persoonlijke begeleiding. Wij doen het nodige vooronderzoek: vragen gegevens bij het kadaster op en verzamelen de andere benodigde gegevens. Wij vragen je de nodige stukken naar ons te mailen en een vragenlijst in te vullen. Wij bespreken met je welke presentatiemogelijkheden je wilt gaan gebruiken en gaan starten met de uitvoering hiervan. Ten slotte komen we samen tot een realistische vraagprijs en melden je huis aan op onze verschillende marketingkanalen, zoals Funda, onze eigen website, sociale media en diverse andere verkoopwebsites.


3. Bezichtigingen & Onderhandelen
Je huis is aangemeld en het echte werk kan beginnen. Wij bespreken altijd van te voren welke bezichtigingsmogelijkheden de voorkeur hebben. Hier houden wij dan rekening mee tijdens het inplannen van nieuw binnenkomende aanvragen voor bezichtigingen. We plannen de bezichtiging en stellen je van iedere bezichtiging persoonlijk op de hoogte. Bij een bezichtiging is een eerste indruk snel gevormd. Wij vertellen de mensen die jouw huis bezichtiging algemene zaken, helpen ze met het eventuele indelen van de inrichting en denken na over eventuele andere mogelijkheden. Wij bellen je na afloop van de bezichtiging over de gang van zaken. Tevens doen wij navraag bij de mensen die jou huis hebben bezichtigd. Wat vonden ze van je huis en in hoeverre zijn ze nog geïnteresseerd in het huis? Willen ze eventueel een tweede bezichtiging inplannen?

Dankzij een goed vooronderzoek hebben wij duidelijk in kaart gebracht wat jouw huis waard is. Door een realistische kijk op de vraagprijs met een rationele benadering op de onderhandelingen weten wij het beste uit de onderhandelingen te halen. Gedurende de onderhandelingen wordt je continu op de hoogte gehouden. Je beslist alsnog zelf voor welke prijs en onder welke voorwaarden je je huis verkoopt, wij geven uitsluitend advies en handelen als tussenpersoon.


4. Je huis verkocht, en nu?
Als er een onderlinge overeenstemming tussen verkoper en koper is gekomen zorgen wij voor een correcte en vlotte afhandeling. Wij maken de koopakte op en zorgen dat alle papieren worden gecontroleerd, getekend en bij de gekozen notaris terecht komen. Wij houden belangrijke datums, zoals de ontbindende voorwaarden en de bankgarantie/waarborgsom in de gaten, en vertellen je precies wat de huidige stand van zaken is. Indien alle datums verlopen zijn en er is aan de voorwaarden voldaan, is je huis definitief verkocht. Ten slotte stellen we je op de hoogte wanneer de inspectie alvorens het transport plaatsvindt en zijn we ook bij de inspectie en het transport aanwezig. Ongeveer een uur (afhankelijk van de locatie van het huis en de gekozen notaris), kijken wij met zowel verkoper als koper of het huis conform de lijst van zaken is opgeleverd. Tevens worden tijdens deze inspectie de meterstanden opgeschreven. Indien dit allemaal in orde is, gaan we naar de notaris voor het daadwerkelijke transport. Aktes worden getekend en sleutels worden overhandigd. Het huis heeft vanaf dat moment officieel een nieuwe eigenaar!
 
Nazorg.
Mochten er nog vragen zijn na het transport of komen er bepaalde zaken aan het licht, kun je altijd bij ons terecht voor advies. Wij kijken dan samen naar het vraagstuk en proberen dit zo netjes mogelijk samen met je op te lossen.


Wij leggen je graag in een persoonlijk gesprek onze werkwijze nog eens toe.
Maak dan 
NU een afspraak voor een GRATIS waardebepaling!

Nieuwsgierig geworden naar onze verschillende verkooppaketten? Bekijk ze
hier!

Contact

CONTACTGEGEVENS                 
T:     030 - 677 85 50                 
E:    
info@nkmvangool.nl        
W:    
www.nkmvangool.nl    

ADRES
Prof. Bronkhorstlaan 1 B    
3451 ER Vleuten     

OPENINGSTIJDEN
Maandag t/m vrijdag:     09.00 - 17.30 uur
Zaterdag:                      Op afspraak
Zondag:                        Gesloten

Woning van de maand